Teenused

Pakume laias valikus turundusteenuseid, mis aitavad kasvatada Sinu ettevõtte nähtavust ja positsiooni internetis.

Mis meil siin sinu jaoks on

Google Ads, Analytics & Tag Manager

Otsingureklaamid, bännerreklaamid, Discovery reklaamid, Gmaili rekaamid, sildistamine, mõõdistamine ja analüütia. Soovitame ja kasutame tänaseid parimaid praktikaid digimeedias. Teeme asja lihtsaks ja arusaadavaks ning aitame seda oskuslikult rakendada.

Facebook For Business

Sotsiaalmeedia reklaamid, postituste kujundamine ja strateegia. Õpetame, kuidas oskuslikult navigeerida ärikliendile loodud Facebook Business halduris ning aitame alustada oma sotsiaalmeedia strateegia koostamist.

Chatbot

Chatbot aitab vähendada ettevõtte kulu klienditeenindusele, muuta potentsiaalsete klientide ehk leadide korjamise lihtsamaks ja odavamaks.

Kodulehe SEO

Pakume kodulehe tehnilise valmisoleku, kasutajamugavuse ja Google märksõnade analüüsi, mida saab tellida ka ühe tervikliku teenusena. Kodulehte optimeerides tugineme analüüsile ja senistele tulemustele ning viime ellu muudatused saavutamaks paremat leitavust.

Kaasaegse Kodulehe Ja E-Poe Loomine

Kaardistame vajadused, aitame mõista tervikpilti klienditeekonnast lähtudes Sinu ettevõtte spetsiifikast. Paneme paika ülesanded, ajakava ja arendame. Testime töökindlust ja pakume soovi korral ka edaspidist tehnilist tuge.

Müügilehter ja teenusedisain

Müügilehter aitab teenusepõhisel ettevõttel vähendada turunduskulutusi ja suurendada kasumit.

automatiseeritud e-kirjad

Aitame Teil süstematiseerida turundussõnumi saatmist.

üheleheküljeline turundusplaan

Üheleheküljeline turundusplaan aitab kahe tunniga mõista kliendi motiive ja suuta kõnetada oma turundussõnumitega kliendi emotsioone.

Pakume digiturundus konsultatsioone lähtudes Sinu ettevõtte võimalustest ja eesmärkidest. Tulemusturunduse eesmärk on suurendada meie klientide investeeringutasuvust 

Korduma kippuvad küsimused

Konkreetne vastus sellele küsimusele on “kogu aeg”.

Paljud väikeettevõtete omanikud kohtlevad turundust kuluna, mitte investeeringuna. Tulemuslik turundus ei ole tegevus, mida tuleb teha ainult siis, kui müügid langevad, vaid see on protsess, mis peaks teie ettevõttes pidevalt ja järjekindlalt toimuma. 

Turunduskanalit, mis kõigile võrdseid tulemusi annaks ei ole kahjuks olemas. Parima kanali leidmiseks tuleb päriselt mõista ettevõtte spetsiifikat.